İlk hamileliğimde 36dayken karnım düşmüştü ve 37de de bi anda büyüdü karnım, o yüzden dayanamadı ve alt kısımdan çatlamaya başladı. 3 kutu lierac bitirmeme rağmen kıpkırmızı çatladım. Bu arada annemde anneannemde hiç çatlak yoktur, ve toplam da da 6 kilo aldım hamileliğimde, zayıf biriyimdir. Olacaksa oluyor yani, sonradan rengi açıldı alıştım varlığına amaa kaşıntısı ve acısı daha beter görüntüsündense. Şuanda da 25 haftalık hamileyim aklıma geldikçe sürekli nemlendiriyorum, badger ve badem yağıyla inşallah daha da derinleşmez 🙏🏻