bruja merhaba daha önce kendisine gittim bu şuanki gebeliğimde değilde ilk olanda burnu kaf dağında bi doktor konuşurken yüzüne bile bakmıyor aslında bunu bikaç arkadaşım daha söylemişti ama sırf o hastanede Acıbadem’de doğum yapmak istediğim için mecbur bide ben deneyim dedim ama asla memnun kalmadım ki ettafımdakilerde aynı yorumu yaptı o yüzden bi daha gitmemiştim sorduğu soruyu bile tekrar soruyor ama tercih meselesi şuanki doktorumdan çok daha memnunum kesinlikle