gizeemsahin tlmm canım benim ilk gebeliğimde 2.79 çıkmıştı çocuğun tutunmasına bağlı 10 gün sonra tekrar test verdim 1303 çıktı
tlmm gizeemsahin hayırlısı ya değilsem biran önce adet olsam ya çok sıkıldım dögüm 30 gün gecikme yaşamadım daha önce
gizeemsahin duyqq yok canım sadece normalde az yiyen biriyim ama bu 1 haftadır çok yiyorum iştahım çok açık kızımdada böyle olmuştu