Riskli gebelik nedeniyle 34+2de sezaryen oldum. Bebeğim küvezde. Her gün süt sağıp götürüyorum. Doktorum CEFDİFİX 600 mg ve dolorex verdi. Ağrı kesiciyi kullanmıyorum idare ederim ama enfeksiyon riskim de olduğu için antibiyotiği kullanıyorum. Süt sağarken sorun olur mu napmalıyım normal mi ilaçlar bebeğime geçmesini istemiyorum zaten çok küçük..