Merhaba, 19 aydır gebelik için uğraşıyoruz ama henüz bir sonuç elde edemedik. İlk bir sene hiçbir sorun yok olur deyip gönderdiler. Sonraki aylarda da başka sağlık problemlerim olduğu için doktora gitmedim. Geçen ay adetimin 3. Günü tekrar gittiğimde devlet hastanesindeki doktorum Amh ve HSG baktır normalse gel gelecek ay yumurta takibine başlayalım dedi. Özelde hsg çekimi oldu. Her iki tüpümde de sıvı akışı varmış fakat bir tanesinde daha yavaşmış. Amh da 3.6 çıktı. Hormonlarıma da geçen ay bakmıştı zaten onlarda da sıkıntı yok. Pcos yok ama ultrasonda pco görünümü var.
Yarın inşallah kontrole gideceğim ama doktor ilk takipte ilaçla mı tedavi öneriyor yoksa ilaçsız mı acaba? Yani herkesin bir değildir muhakkak ama ilk defa gideceğim için merak ediyorum.