gizemsennn benim de başından beri tıkalı gebelik rinitiymiş. Hormonlar kaynaklı burun etleri şişiyormuş. Doğumdan sonra hormonlar normale dönünce onlar da dönecekmiş. Nem makinesi alabilirsiniz bebeğe de lazım zaten, yattığınız odayı ısıtmayın serin olsun, kalorifer kapalı kalsın. Bir de ben burun bandıyla çok rahat ettim. İlaçsız olduğu için kullanım sınırı yok. Burunu yanlardan çekiştirip açıyor aslında nefes almanıza yardımcı oluyor o olmadan uyuyamıyorum deneyebilirsiniz