Mizgin2020 Cuma günü randevu da 31 haftada bebeğim ters pozisyonda olduğunu söyledi doktorum tecrübeli gebeler sizce dönmesi için vakit var mı bu durumu yaşayan var mı normal doğum istiyorum umarım nasip olur
ayser2622 Mizgin2020 ilk kızım resmen 41+1 de son günlerde döndü ve normal doğuma girdim çok şükür. İkinciye hamileyim32+4 ve sağolsun bu kızım da makat gelişli. İnşallah döner :/ egzersiz falan yapıyorum hoca dedi döner gibi olmuş. Egzersize devam et
fb9706 Mizgin2020 32 hafta kontrolümde benim de tersti ve daha önce hic dönmediği icin doktor sezeryan dedi bana ama belli olmuyor 36da dönen tanıdığım gebeler var
Mizgin2020 ayser2622 hangi egzersizi yapıyorsanız YouTube da video varsa söylerseniz brnde denerim inşallah döner bebişlerimiz
Mizgin2020 fb9706 zaten doktorum sezeryan bile olsa ben 38+3 te alırım doğuma dedi belki o zamana kadar döner