bsraasl ben 24 haftaya kadar kadın doğumda takipli kaldım hangi doktora randevu kestiysem o muayene etti beni bircan elçi, sait erbeyi öneririm sonrasında perinatolojide takipli kaldım ordan asla memnun değilim aylardır gidiyorum asla randevusunu kestiğim doktor yok bir kere bile denk gelmedim bekleme süresi çok uzun kadın doğumda randevu saatim geldiği gibi ismim yanardı ama perinatoloji öyle değil maalesef gebe okulu var gitmeni öneririm ben gittim çok güzel bilgiler edindim 2. Hamileliğini tecrübelisin ama derslere katılım sağladığında sana sertifika veriyorlar o sertifikayı doğumdan sonra ebeye gösterirsen sana tek kişilik oda ayrıcalığı sağlanıyor çoğunluk tek kişilik odalar ama ayrıcalıklı olması güzel birşey sancı odaları var Doğurana kadar orda kalıyorsun oda tek kişilik doğum o odada oluyor eşin refakatçi olabiliyor muayeneye geldiklerinde eşin dışarı çıkıyor bitince geri geliyor doğana kadar yanında kalıyor doğum başlayınca çıkarıyorlar bitince geri getiriyorlar doğumdan sonrs bebeğim aşıları yapılınca emzirince 2 saat sonra lohusa servisine iniyorsun tek kişilik oda denk gelirse eşin refakatçi olabiliyor ziyaretçiler de gelebiliyor tabi şöyle birşey var sancı odasındaki refakatçi değiştirilemiyor enfeksiyon hijyen açıdan değiştirilemir her gebeye bir ebe polikliniği çıkmış gebelik boyunca o senin takibini de yapıyor bilgilerini alıyor doğumla ilgili bilgiler veriyor bu şekilde umarım herşeyi anlatmışımdır😃