Es07 hangi hastaneye gidiyorsunuz
Arkadaşlar iyi akşamlar ben 26 haftalık hamileyim tansiyonum 14 7 çıktı
nisamahmutpolat sürekli takip etmelisiniz bence oldukça yüksek görünüyor
Zeyno321 bugün 3.gun dün 13 8 bugün 11 7 1 hafta takip yapacağım