Kızlar 38+4 makat geliş sezaryen oldum bebek doğar doğmaz ağladı hareketleri ağlaması yerinde ama yenidoğan yoğun bakımına almışlar bir saat gözetim altında kalacak demişler sonra bir geceye çıktı perşembe gününden beri yatıyor Çarşambadan çarşambaya bilgi veriliyor durumu iyi ne zaman çıkacağı hakkında bilgi veremeyiz diyolar 2880 gram doğdu serum veriyolar kablo ile besleniyor başında fanus var canım sıkılıyor başına gelen yaşayan var mı kaç gün sürdü süreç nasıldı bebeğimi orda bırakıp eve gelmek gerçekten canımdan can kopuyor çöktüm artık tükendim 😞