39+0 olduk 37 den beri 1 cm açılma var bu açılmalar ne zaman artıyor kızlar ? Doktor açılma var dediğinden beri heyecanlıyız ama ilerleme de olmadı hiç ara sıra kasılmalar oluyor sadece. Ayrıca çok hareketli bu doğuma daha vakit olduğu anlamına gelir mi sizce hareketler azalmış olması mı gerekirdi doğumun yakın olması için ?