Merhaba kızlar 13 aylık kızım var emziriyorum ve bu süreçte tekrardan hamile kaldım. 2. bebeğim 10 haftalık oldu. Doktor bebeğim 20 haftalık olasıya kadar emzirebilirsin dedi ama ben artık yavaştan emzirmeyi kesmek istiyorum. Gündüzleri bir şekilde oyalayarak emzirmeyi azalttım ama geceleri öyle olmuyor çok sefer emmeye kalkıyor ve emzirmediğim vakitte tamamen gözlerini açıp uykuyu bölüyor mamada denedim ama öncesinde biberona ve mamaya alışık olmadığı içinde yine almıyor benim gibi olanlar var mı yada bu süreçte nasıl emzirmeyi bıraktırabilirim kafayı yicemm yardım edinn 🥲🥲