sunbloom123 27+4 olucaz göbeğim 2 günde büyüdü ve sertleşti resmen sizde ne zaman olmuştu yaşayan varmı
Seyma190623 sunbloom123 o sertliğin sebebi gayet normal ileriki haftalarda daha cok hissediceksiniz bide kasılmalar ekleniyo falan 32 den bildiriyorum zor ama az kaldı 🥲
eed21 Ben 24+3 deyim bir hafta kadar önce bi anda belirdi karnım öncesinde hiç belli değildi hamile olduğum şok oldum
eed21 sunbloom123 evet gerim gerim geriliyorum bazen. Çok rahatsız ediyor. Bazen daha iyi bende anlamadım ilk gebelik
sunbloom123 eed21 acilede gittim şükür herşey normaldide benimde ilk gebelik olduğu için bu sertliği bilemedim ya
sunbloom123 Seyma190623 şuan böleysem ilerleyen haftalarda nasıl olurum diye düşünmeye başladım zaten 😂 inşallah sağlıkla kucağımıza alalım da geçer gider bunlarda 🤲🥰🌸
kdcirem Benim hiç olmadı ilk gebelik ve 38. haftadayız. Sadece bazen sertleşiyor göbeğim sonra düzeliyor. Şişmesi çocuğun yukarı çıkmasından olabilir. Bazen bana nefes darlığı yapıyor, baya daraltıyor hatta ama geçiyor hemen.
Es07 sunbloom123 belli değil Sizin ismi belli mi? Erkek bebek gazlı oluyor diyorlar Karnımda bomba gibi 😂
sunbloom123 Es07 bizde de hala isim net değil maalesef ya 😂 çok zor erkek ismi bulmak 🤦♀️ ayy evet erkek bebekler gazlı oluyomuş 😂