Rojdiyebiri zynp92 gebelik sadece beta ile bakılır acildeki doktorlar sizi geçiştiriyor kadın doğum doktoruna istersiniz randevu alın veya sağlık ocağında kan verebilirsiniz hamile olduğumu öğrenmek istediğim için kan veriyorum dersen beta olarak bakarlar zaten
zynp92 Rojdiyebiri o zaman almamış diğer sonuçlar düşmüş alsaydı oda düşerdi bence gebelik yok dedi çünkü adetimi beklerim büyük ihtimalle