penbe_karisi asil15 ayy bendeee asla yatamiyorum ağrılardan direk uyanıyorum özellikle iç bacak ağrısı
asil15 penbe_karisi yatınca magnezyum içiyorum ama yinede krap çok giriyor hele bir de sol tarafa yatinca Allah diyorum bacim yataktan kalkmak da zorlanıyorum
asil15 penbe_karisi aynen bacim ya bu bebisleri doğurup ve asla büyük konuşmayıp bebek kojusuju kapatalım bence😅
eed21 Ben çok yaşıyorum ucu hep hassas. Mesela asla dokunmak bile istemiyorum ucuna. Bebek nasıl emzirecwm hiç bilmiyorum
Sayoss penbe_karisi evet bende saçma bulmuştum ama iyileşti şuan hiç ıslatmadan direk emzirebiliyorum sanada şifa olur inşallah