bsrkrskl Gebelikte benim gibi vajinal enfeksiyon geçiren var mı kızlar öncesinde de olmuştum ilaç kullanmıştım ama şuan daha fazla akıntım var
fb9706 bsrkrskl bende oldu bakteriyel vajinoz gibi bir sey yazıyordu tahlil sonuçlarında 1 hafta antibiyotik kullandım gecti sanırım tekrar tahlil yapılmadı
aynurturbo bsrkrskl bende de durum aynı doktor ilaç yazdı kullanıyorum ama ilacı kullanınca ağrı oluyor aşırı sağ tarafım