Kızlarrrr çok korkuyorum 3 buçuk ay önce vajinal doğum yaptım kasımın 17 sinde 2. Kez regl oldum geri çekilme yöntemi ile korunuyorum ama 2 gün önce pembe akıntım oldu sizce doğumun ve reglin etkisi olabilir mi? Nolur bizde de oldu diyin hamile değilsin diyin kızım daha 3 buçuk aylık 😭😭