Kizlar bugun acile gittim idrar yoluna baktilar birsey yok cikmadi kanda crp 12 cikmis ama bobreklerim cok siddetli agriyor sicak su torbasi koyuyorm dahada siddetleniyor hatta karnimda kasiliyor gibi oluyor agriyor 8 haftalik hamileyim bu arada acil yatis verdi enfeksiyonu hastanede dusururzndiye ama evde bekleyen bir bebegim daha oldugu icin mecbur yatamadm da neden boyle oluyordur bobrekte birsey olsa idrarda cikmazmiydi karnimdaa neden ara ara acima hissi var sol tarafta anlamadm yasayan varmi sol kasigima sanci girio cikiyor