umransag evleneli iki sene oldu en başından beri istiyoruz aslında .gecen sene eylülde yedi haftalıkken kalbi durdu bu sene de temmuzda kimyasal gebeliğim oldu . Hiç olmuyor değil aslında ama sağlıkla ilerleyemedik bir türlü .sağlık açısında da bir sıkıntı görünmüyor . Bu ay ilk kez çatlatma iğnesi kullandık öncekiler kendiliğinden oldı