Ay iyi bari kızlar içimi rahatlattınız ben acaba bir şey var içime doğuyor da ondan mı korkuyorum diye bide bu vesvesem vardı sürekli kalbi atıyor mu acaba bi sıkıntı var mı acaba doktora mı gitsem hep bunu düşünüyorum bide daha 10 gün önce gittim yani sanki kasıklarım ağrıyor gibi sancım var gibi geliyor