Ysf78 kdnfk tabiki hiç beklemeden gidin hemde, doktorum özellikle son haftalar için kanama su gelmesi bebek hareketlerinde azalmas vs olursa direk acile basvur demişti
Nuriay kdnfk canım burda vakit kayb etme korkutmak istemem ama erken doğum belirtisi oluyor çoğu zamanda hatta ilk faftalardaki kanamadan dah önemli
eeminess Bence gidin derim nedir ne değildir öğrenin hızlıca hiçbi şey çıkmasa bile belki önlem almanız gereken bir durumdur dinlenerek geçirirsiniz
kdnfk Nst de biraz sancı çıktı serum verdiler sonra nst ye tekrar aldılar geçmişti bir saat sonra kendi doktoruma kontrole gidecem inşallah