Kızımın adı Zeynep şimdi 2. Bebeğime hamileyim oğlum olacak Allahın izniyle az kaldı çok isimler eledik en son soyismimizle de uyumlu olduğu için Alparslan koyduk soyismimiz İlhan bu arada Zeyd istiyordum
Ama çok kısa geldi gözüme iki isim
İstemedigim için vazgeçtim zeydden