bjkannesi Kızlar 15 haftalık hamileyim az önce peçeteyle silince kırmızı iğne ucu kadar leke gördüm herhangi ağrı sancım yok neden olabilir
orkidemm_ bjkannesi benim de 21. Haftada iğne ucu kadar olmuştu rahim ağzında çok ciddi enfeksiyonum vardı ondan olmuştu dedi doktor fakat ben hala özel bölgemden bi sivilce vs kanamıştır diye düşünüyorum
Caganmoms Benimde 10. Haftamda öyle leke gelmişti peçeteye sildiğimde hemen doktoruma gittim bebeğin yerleşme kanaması olmuş olabilir demişti ultrason dan baktı kötü bişey görmedi için rahat etmezse sende bi doktora görün canım
bjkannesi orkidemm_ Kaçıncı haftada hareketlerini hissetmeye başladınız ben kıpırtı şeklinde hissediyordum ama bugün hiç hissetmedim
orkidemm_ bjkannesi ben 16 da belli belirsiz hissetmeye başlamıştım ama hep hissedemiyordum senin de normal yani
orkidemm_ bjkannesi yok hayır düşün doktorum bana 20 de az hissedersin demişti yani 28 e kadar belli belirsiz sonrası hareketli oluyor
orkidemm_ bjkannesi için rahat olsun gün içinde yaşam belirtisi versin yeter hareket takibi için çok erken daha