Herkese hayırlı akşamlar 👋
Kafamı karıştıran bir konu oldu burdan sormak istedim. Bu akşam ailecek eğlence merkezine gittik 2 yaşında bir kızım var. Çarpışan arabaya binmek istedi. Babasıyla beraber bindiler. Sonra ağlaya zırlaya ortalığı birbirine kattı benimle binmek için ben de ikna edemediğim için onunla bindim. Sert çarpışmalar olmadı sadece bir kere ufak bir çarptım o kadar. Ama hamile olduğum için aklım karıştı bir şey olmuş mudur diye. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?