merve__12 21+4 deyiz Bi 10 gündür her gün hissediyorsum hareketleri bugün hissetmedim kendi kendime evham yaptım ya bu haftalarda olupta her gün düzenli hisseden var mı yoksa normal mi
asil15 merve__12 normal canım bende senin gibiydim 25 ten sonra net hareket hergun hissedersin sol tarafta uzandiginda yada duz uzan pit pit diye atar.benimji genelde düz uzaj8nca tepki veriyor
mavi123_ merve__12 hayır canım o haftalarda düzenli hissetmezsin bebek daha küçük olduğu için o hareket ediyordur muhakkak ama sen her hareketini hissetmezsin
ebruu060619 merve__12 bende 20+5 haftalığım ikinci gebeliğim olmasına ragmen birgün çook sık hissediyorsam ertesi gün çok az yada meredeyse hiç yani bence bebişin pozisyonuyla ilgili
merve__12 asil15 biraz olsun içim rahatladı allah razı olsun evet kalp atışı gibi hissediyordum her gün bugün hissedemeyince kötü oldum
asil15 merve__12 hiç korkma cnm arkası dönüktür bende bazen hissetmezdim ama yinede takip et Allah korusun kötü bir şey olsa karnin yumuşar biranda aşağı düşer gobus aklına kötü bir şey getirme sert tekmelere hazır olun 1 haftaya baslar
mucizem2geliyor @merve__12 cnm bnde 21+3 um dediğin gibi 10 gündür baya hossetiyordum bugün pek hissetmedim bnde ya
merve__12 mucizem2geliyor hemen kalkın iş görün 😂😂 sonra birden dinlenme modu çok şükür şuan halay başıyız sanki 😂😂
Yarenatakaran Panik olma canım bir yada iki gün olabiliyor o arkasını dönüyor birde sizinki daha küçük ya bol bol döner içerde. iki saatte 10 tane minik titreşim duymazsan o zaman sağlık ocağına gidip en kötü kalp sesini dinlersin.
bilgedenizokaribal merve__12 ben hissetmeye bile 19-20lerde başladım. Ama çok belli belirsizdi. 22den sonra her gün düzenli olarak hissetmeye başladım. 24. Haftadan sonra her gün 2-3 saatte bir hissetmek bekleniyormuş. Şimdilik kendinize sıkıntı yapmayın ama kendi doktorunuza danışmakta fayda var