bsraersnn Sırt ve bel ağrım çok hamile kalanlar bu semptomları yaşayan oldu mu ? Adete yakinda ağrım olurdu ama bu kadar değil sanki
coskun02 bsraersnn benimde iki haftadır bel ağrım çok oluyor otururken bile sızlandığını hissediyorum yani hafif kasılmalarım vardır başka bi belirtim yoktu sonra adet 4 gün geçikti kan verdim betam 86 çıktı çok yeni mi bilmiyorum yarın yine kan verecem
Nimoss bsraersnn Postunuz denk geldi resmen şu an sırt ve göğsümün altında şiddetli ağrı var yatıyorum geçmiyor yürüyorum sağ sola dönüyorum yok çok fena ağrıyor napıcam bilmiyorum.
Nimoss bsraersnn Hayır sırtım ve göğsümün altında var önlü arkalı aynı yere denk geliyor. Toz almıştım öne falan eğildim acaba ondan mı bilemedim mahvetti beni resmen.