hatice200 Şeker yüklemesi yaptirdiniz mi ? Gestasyonel diyabet sınırında falan değilsiniz değil mi? Çünkü suyunun artışının sebepleri arasında gebelik şekeri de var, bebeğin kilosuna gelince kilosu bu dönemde 2 hafta önden ya da geriden gelebilir bunlar önemli değil demişti benim doktorumda, ama suyunun çok olusu belki bir problemin işaretidir. Ama kilo için endişelenmenize gerek yok bence . Benim bebeğimde asagilarda gezinmeyi seviyor sürekli asagida 😂 hatta birçok arkadaşımda aynı şeyi söylüyor.
Halk arasında karnın asagi inmiş ya da bebek asagidaysa erken doğum olur gibi şeyler söyleniyor ama en iyi doktor muayenesinden anlarsın doktor pelvik uzunluğuna bakıyor ( alttan ya da ultrasyon muayenesiyle) eğer uzunluk haftanla uyumluysa riskin yok diyor . Bende bebeğim asagida gibi diye gitmiştim bunları doktor bana açıklamıştı tek tek .