teacherlife kızlar normal doğum yaptım 30 gün önce ilk başlarda kanamam vardı yoğundu baya sonralara doğru kahverengiye döndü ve 3-4 damla şeklindeydi 3 gündür ise o en baştaki kanama yoğunluğuna geri döndü normal mi acaba? başına böyle bir şey gelen var mı?
Bezelye1 teacherlife 40 temizlenmesi oluyor galiba benimde olmuştu doktorum kanamada artış olabilirde olmayabilirde 40 temizlenmesi diye bir şey var demişti ama yinede ikinizin rahat etmesi için doktorunuza danışın
teacherlife Bezelye1 sizin kaç gün sürdü kanamanız 40. gün bitecek mi acaba ve bende şu an pıhtılarda gelmeye başladı sizinde böyle mi olmuştu
Bezelye1 teacherlife o yoğun kanama 1 hafta kadar devam etti 40 çıktıktan sonra mıydı yoksa çıkmadan biraz önce miydi onu tam hatırlamıyorum evet pıhtılı ve yoğun geliyordu