Rojdiyebiri KIZLAR DÜN TESTİM PİK OLDU BUGÜN DE SİLİKLEŞTİ ÇİZGİ ÇATLADI BÜYÜK İHTİMALLE BEN NE ZAMAM GEBELİK TESTİ YAPSAM SONUÇ DOĞRU ÇIKAR BU ARADA NORMALDE BAT 10 ARALIK AMA YUMURTALAMA GEÇ OLUNCA ADET DE 15 ARALIĞA ATTI HANGİ TARİHİ BAZ ALMALIYIM
Hcrmgn Rojdiyebiri en normali yani adet gecikmeside sabredemiyorız haliyle yumurtlama dönemindeki en son ilişki günenden sonra 15 günü baz alarak test yapın garanti olur
ayse988 Rojdiyebiri çatlamadan sonra saymaya başla canım 10. Gün test yapabilirsin ama sonuç vermeyebilir en iyi sonuç çatlamadan sonraki 12. Gün