Dilaaayy15 ya benim de belim çok ağrıyor gece dönemiyorum uyuyamıyorum asla özellikle yürürken sağ ayağımla yere bastığımda çok kötü ağrıyo sadece bel ağrım var bir de pelvik de ağrı var ama en çok oturup kalkarken belim çok ağrıyor onun dışında bir ağrı karnımda hissetmiyorum 36 haftalık olacağım ben de endişeleniyorum yani bel ağrısı normal mi acaba