EsoMom_ kalça ultrasonu 2-4 arası oluyor yanlış hatırlamıyorsam biz 3 aylıkken çektirdik doktorumuz öyle uygun gördü. Çocuk doktorjna gidin o size söyler hangi ay olduğunu.
Göz için 3 aylıkken dediler o zaman gittik normal göz doktoru muayene ediyor.
Kuvozde kalma süreciniz olduysa eğer 5 günden fazla, ekstra ikinci işitme testi ve çocuk noroloji de görmesi gerekiyormuş. Norolojiye 3 aylıkken gittik işitme testi 6 aydan sonra çekiliyor