busonryavrusu Kızlar 6+6 haftalık gebeyim 1 hafta önce gelmişti leke progestan başlanıldı kesilmişti 1 hafta sonra yani şimdi bidaha geldi bunu yaşayan varmı cidden çok endişeleniyorum yarın randevum var
busu1 busonryavrusu Ara ara oluyor illa rahim içi kanama olmuş olmuyor çok yaşadım ama tabiki doktora gidilmesi lazım stres yapma etkilenmesin🙏🏻
damlabarlas busonryavrusu aynıyız ben de yarın 7 haftalık olucam yerleşme kanaması olmuştu geçmişti bugün akşam üstü leke geldi sonra da bi baktım peçetede kırmız kan var şaşkınım hemen progesteron içtim yatıyorum sabah doktora gidicem
cns5117 busonryavrusu Bende şıan yasıyorm aynı seyi tüp bebekle gebe kaldm progestan kaynaklı olablr dediler kahverengi lekelenme geçmişti tekrarladı ilk kontrolüm salı günü endişelenmemek elde degl inş güzel haberler alırız sizin kanamanız ne renk başka belirtinz varmı benm regl olckmşm gbi ağrı başndan beri var ama son günlerde bir gün kaybolup bir gün pluyor
ozgenurd busonryavrusu bende 7+2 deyim 5. Haftamdan beri hafif pembe kanamam vardı progestan kullanıyordum hap olarak. özelde kese altında küçük bir kanama alanı gördüler progestanı fitil olarak gece yatarken 2 adet almamı söylediler yarın yine kontrol var kanama alanın bakacak doktorum
busonryavrusu damlabarlas Haberleşelimmm yarınnn da yaz bana olur mu bende bildiririm İnşllah bi sıkıntı yoktur bugün sabah olmaz bana
-mavim- damlabarlas canım ben de aynıyım yarın randevum var geçen hafta gelmişti şimdi bi daha gelmiş 7 haftalığım ben de
2_cocukluanne busonryavrusu 5+6 haftaligim perşembe gününden beri toz pembe ve arada kırmızı renkte kanama oluyor nazende pıhtı geliyor 921 di beta perşembe cuma günü 877 olmuş belki laboratuvardan kaynaklı olabilir kesen yerinde dediler
busonryavrusu cns5117 Benim de devam eden kasık ağrım var ara ara şiddetli oluyor regl ağrısı gibi bugün gelen pembemsi ve bide açık kahve geliyor net kırmızı hiç görmedim şükür
damlabarlas damlabarlas gittim canım doktora doktor dedi kanama alanları var ufak ufak 3 ay dolana kadar kullancaksın dedi progesteronu kalp atışını duyduk çok şükür ama dedi kanaman olursa artarsa haber ver 2 doza çıkarırız dedi