Esnsntrk Benim yumurtlama tarihim ayın 20 si görünüyordu o günleri değerlendirdim. Bugün 10. Gündü. Erken gebelik testi yaptım kasık ağrılarım ve halsizlik akıntı var diye ama negatif cıktı. Erken mi yaptım bilmiyorum 4 gün var adete 🥺🥺
leylaaa01 2 gün sonra yap mutlaka . Suan erken … bende yumurtlama günümü biliyordum hatta hamile olduğumu da biliyordum hissediyordum 10 gün negatif çıktı 12 . Gün testte pozitif gördüm .. 14 gün de kan verdiğim de betam 50 çıktı
Esnsntrk Busraaaakkk yumurtlamadan sonra 14 gün mü. Benim adetin 14.günü adetin 1. Gününe denk geliyor.25 günde bir oluyorum ben
Busraaaakkk Esnsntrk ovülasyon testim İnnovitaydı içinden çıkan gebelik testi ile yapmıştım saniyesinde çift çizgi belirmişti bende
kirr Adetime 6 gün varken negatif görmüştüm ben adetim 14 gün gecikince öğrendim gebeliğimi biraz daha bekle bence canım inşallah güzel haberler alırsın