minikaltun Çalışan bir anneyim 10 haftalık çok yoğun bir kanama değil peçete ile sildikçe oluyor kusura bakmayın biraz açık yazdım. Yaşayann var mı? Bu durumu doktorum dinlemelisin yorulmuşsun dedi.
asya8melek minikaltun ben kızımda yaşamıştım ama sürekli gelmemişti bir iki sefer çok az Peçeteye geliyordu dediğin gibi yorgunluktan olabilir dinlenmen lazım devam ederse acile git bence
ghostty minikaltun genelde kanama durumlarında progestan fitil verıyorlar önlem amaçlı. Doktorunuz bir sey vermedi mi acaba.