betulmommy temizkann0 çoook normal, kusma falanda yaşamazsan gebe olduğunu unutuyosun 20. Haftalara kadar🫣🤭
Nisanmomy temizkann0 gebelik boyunca çok şükür kusma yaşamadım, hiçbir yiyecekten tiksinmedim aksine çok iştahlıydım, hiçbir koku beni rahatsız etmedi. 18. hafta gibi minik hareketlerini hissettim. Her gebelik farklı seyrediyor
temizkann0 @“betulmommy” evet hiç kusmam olmadı canım kasıkta hissedersin diyorlar ama hiç hissetmeyince acaba tek bende mi böyle oluyor diye düşündüm
asya8melek temizkann0 dua et haline canım benim her dakikam kusmayla ağrıyla geçiyo inşallah sonuna kadar böyle rahat geçirirsin