goktug865_ sara29 Ama çok kalabalık oluyo ve doktorlar randevusuz çok zor kabul ediyo ama şanşını dene istersen
sara29 deletedmom43191 öyle mi teşekkür ederim.. perinatolog’dan randevu almıştım. İptal etmişler devlet hastanesinde. O yüzden direkt üniversiteye gideyim dedim.