Merhaba kızlar doğum yapalı 3 gün oldu ancak toparlanıp yazabiliyorum. 37+5te son kontrol için doktora gittim planlı sezeryan olacaktı zaten 4 aralığa gün almıştık. O günde kendi doktoruma muayne olmadım randevu almadan gittiğim için devlet hastanelerini biliyorsunuz. Başka bir doktora muayne oldum ve suyumun sınırda olduğunu yatış önerdiğini söyledi. Tabi ben hemen kabul etmedim. Çok korkuyordum çünkü yatsam hemen doğuma alacaklardı ve kendi doktorum yaptırmayacaktı doğumu. Kendi doktorumla görüştüm ve o da yatış konusunda beni ikna etti. Eve geldik eşimle eşyalarımızı alıp tekrar hastaneye yatış için gittik. Acilden giriş yaptık nst falan çekildim ben beni servisi yatırıp bi süre bekletecekler öyle doğuma alırlar diye düşünürken nst sonucumun kötü çıkması sonucu apar topar ameliyathaneye haber verip acilden ameliyata aldılar beni. Ben daha ne olduğunu anlamadan kendimi ameliyathanede buldum. Sonradan öğrendim nstde cok sancım cıkmış ve bebeğim oksijensiz kalmış. Doğar doğmaz göstermediler zaten bana direkt yoğun bakıma götürmüşler bi süre gözetim altında kalsın demişler. Ben odaya çıktıktan 1 saat sonra falan geldi çok şükür miniğim 🙏 bugun 3. Gunum ve yavaş yavaş toparlanıyorum hala çok ağrım var geçecek diye umut ediyorum 🙏