Kızlar yeni 9 haftalık oldum ama ben çok sık acıkıyorum bu normal mi yani yiyorum 1 saat olmadan yine canım bi şeyler yemek istiyorum. Her gece yatmadan ya tost ya da sandivç yapıp yatıyorum. Şimdiden 1 kilo aldım bile. 2. Gebeliğim. İlk gebeliğimde hiç böyle değildim. Zordan yiyordum kusma ve tiksinme olmuştu çoğu şeye. 6 kilo ile hamileliğim bitmişti. Şimdi bu şekilde olmak garip geliyor. Ne diyorsunuz yalnız değilimdir umarım.