salihaci bana biraz abartılıyor gibi geliyor bu konular komik karşılıyorum kusura bakmayın🤣ben hamile olduğumdan şüphelendim kızımı da aldık eşimle muayeneye gittik,doktor da zaten evet bebek var filan dedi sonra kızım sordu anne karnına neden baktılar diye,karnımda bebek var annecim bir bebeğimiz olacak dedik bitti.Yani o günden bu güne bebeğime şöyle yaparım,onu sallarım severim böyleyiz.Bu arada öğrendiğimizde benim kızım 3 yaşına girmesine 2 ayı vardı daha😉