İkinci hamileliğim , ilk gebelik sürecinde bir yerde toplanması diye tarif ettiğim şey nstde sancı olarak çıkıyordu . Şuan 14. Haftadayım özellikle geceleri ve sabaha karşı bir yerde sertlik oluyor ve karnımın şekli değişiyor bu durumu yaşayan var mı ?