kupkup06 canım sordum doktor bana bu ilacı yazdı evet dedi kanser hastalarına kullanıyoruz ama zararsız bir ilaç bebeğe hiçbir zararı olmaz rahatlıkla kullanabilirsin dedi doktor raporlandırırsa devlet karşılıyor ama sistemde sıkıntı olduğu için raporu yapamadı daha sonra gel yaparız dedin ben mide bulantılarım şiddetli olduğu için ben dayanamadım eczaneden 400 TL’ye aldım 2-3 gündür kullanıyorum iyiyim şu an kusmalarım durdu en azından