Bumah Kizlar bebegim beni emiyo sadece az önce ishal gibi diskisini yapti ishal yani cocuk neden oldu anlamadjm atesi falan yok ne yapabilirim doktora goturmelimiyim
Havin49_ Bumah oğlum doğduğundan beri ishal sulu kaka yapar iki gün normalse üçüncü gün ishal ben çözümünü bulamadım doktor test fln yaptı bişey çıkmadı metebolizması hızlı çalışıyor dedi oğlum şuan 16 aylık yeni yeni düzeliyor
bebeklerim__ Bumah canim o cıvık olur zaten korkma. Kız ayrıca sen ne ara doğurdun bir ara hamile postununokumustum uzun süre geçmiş jsnsnz
Bumah LadyX kakasini yapti ben bitti sandim altini degisirken devam etti yapmaya sulu kaka ishal olmus
Bumah Havin49_ benimkide yarim saatte bir emiyo acaba cok yediginden mi oldu hundu 3 4 kakasini yaoardi dun aksamdan beri yapmamisri birikip mi oyle oldu acaba normalde sabah 5 de 10 gibi yapmasi lazimdi
Havin49_ Bumah yani cnm çok beslenince de fazla tuvalete çıkması normal ama hani yenidoğan bebeğin kakası zaten hep cıvıltır ama günde sadece kala için 6_7 ve isti bez değiştiriyorsan kesin ishal olarak tanımlanır