Rojdiyebiri inşallah tutsun 🤲🏻 biz pik yaptiginda aksam catladiktan sonraki aksam degerlendirdik 2 gun ama iki defada olmadi bu hamileligimde catlamadan bir gun once olan iliskiden tuttu mesela hic belli olmuyor yumurtlamam 4 kasım gozukuyordu bende 1 gun once catlamis oluyor 3 kasim oldugunu dusunuyorum ovulasyon yapmamistim akıntıma gore de tahmin ediyorum. 1 kasim gece olmustu iliski o tuttu yani digeri daha uzak bir zamandaydi baskada degerlendirememistik