Merhaba kızlar perinatoloji doktoruna takipliyim 12+5 de önce %70 erkek dedi muayenenin devamında da evet evet erkekmiş diye kesin konuştu. 17. Haftada ise kız dedi tabi biz çok şaşırdık normalde evet 12 erken bir hafta ama doktorun hem profesör hem de perinatoloji doktoru olması güven vermişti hani emin olmasa söylemezdi zaten diye düşündük. 17 deyken de herhangi bir açıklama yapmadı biraz sert bir doktor evet hala dik duruyor ama kesin kız dedi yani bu dik duran şey nedir anlayamadım 😂 şimdi de emin konuştu yine değişir mi bilemiyorum başına gelen var mı ?