busonryavrusu ya bendede kanama alanı yok kese var bebek var dedi. Ama sıvı şeklinde akıntım var. Korkacak bişey yok dedi ama ister istemez endişeleniyorsun. Bide benim 3. Gebeliğim diğer ikisinde böyle bişey yaşamadım. Belimde ağrıyor, şiş gibi hissediyorum. Piskolojikte olabilir tabi. Yada kendimi çok kastığım için. Kalp atışınıda duymadık henüz. 7+4 düm. Bakmadı yani 2-3 haftaya anca belli olur dedi. Siz gittiniz mi, herşey yolunda mı? Normal olduğunu söylüyorlar 😢