birdirbir1 evet anne yüreği işte ama için rahat olsun haftasını yakalayacaktır strese sokma kendini ilk kontrole gidip keseyi göremeyince şok oldum üzüldüm doktor 4 haftalık görünüyor dedi ama son adet tarihime göre 5 hafta olması lazım dedim geç döllenme olmuştur vajinal istersen bakalım oradan görürüz demişti istemedim 1 hafta sonra gittiğimde gördük keseyi şükür salı günüde kalp atışı için gideceğiz