asilirem csnnm ben göremedim maleseff Gecikmeniz olmadıysa erken gebelik yapın onda çıkar silik de olsa yada gecikmenizi bekleyin
csnnm Kizlar ben erken yaptım testi ama belirti var kasik ağrılarım oluyor ve mide bulantısı var biraz sizce ola bilir mi ben acele davrandım sabir edemedim
Eda42_ csnnm Kaç gün var adete hani ben çok birşey göremedim erken gebelik testi yapin varsa onda çıkar
csnnm asilirem evt adetime var 3gun eyer olmazsam bidaha yaparım testi teşekkür ederim kizlar umudu kesmemek gerek inşallah olur hakkımızda hayırlısı olsun canım
Eda42_ csnnm Belki de öyle âdet olana kadar Umut vardır her zaman Rabbim gönlüne göre versin inşallah hayırlısı olsun senin için