ben 2020 yılında oğlumu Zehra hocada doğum yaptım gerçekten çok ilgili ve iyi bir doktor tüm süreçte yardımcı oldu onun dediklerine uydum doğumum çok kolay oldu , zeytinyağı ile doğum yaptırdı ve kesi yoktu yırtık dikişi vardı şuan özeller çok pahalı olmasa gene ona giderdim ama malım şartlar değişti