sidibal Kızlar vurmayı 3 saat unuttum nasıl uyuyakaldım becerdim bilmiyorum çok kızdım kendime. Sizce bir sorun olur mu unutan oldu mu aranızda
3kedili2bebekli sidibal benim unuttuğum gün bile oluyor olabilir sıkmayın caninizi hiçte saati saatine yaptığım olmamıştır siz yine beni örnek almayın aman unutmayın dikkat edin 😂
Seymabyrm sidibal birkaç saatten birşey olmuyor bende bazen unutuyorum 2-3 saat ama dhaa fazla geçirmemeye çalışıyorum iğnenin etkisi 24 saat çünkü
sidibal 3kedili2bebekli normalde dikkat ediyordum ama nasıl becerdim anlamadım teşekkür ederim yorumunuz için 🥲🌸
Mutluluk_21 3kedili2bebekli ayy Allah razı olsun bende bazen unutup kendimi suçlayıp durdum Allah sağ Salim kucağına al inşallah 🌺
3kedili2bebekli Mutluluk_21 ay öyle olsa ben kendimi yiyip bitirmeliyim ilaçlar vitaminler ne varsa unutuyorjm 2 bebem var kafa kalmadi 😂
sidibal 3kedili2bebekli oy hem kedi hem bebek ne güzel ama benim de kedim var çok merak ediyorum karşılaşmalarını 🥲🥲
Mutluluk_21 3kedili2bebekli nereye gidersem gideyim çantama koyuyorum bazen unuttuğum oluyor bazende uyuya kalıyordum sırf unuttum diye neredeyse doktora gidecektim ama içimi rahatlattınız
3kedili2bebekli sidibal pek öyle buyuleyici müthiş bir şey olmuyor hatta kediniz yetişkinse uzun bir süre bebek yokmuş gibi davranacak 😂
Farukkubra2025 sidibal uçuk bi saat geçmediği sürece sıkıntı olmuyor sanırım mesela birini sabah yapıp ertesi gün akşam yapmak gibi