AslanEge cerenmert09 6 yıl önce ilk sezeryanı oldum nasipse ocakta 2. Olacak Özel takipliyim ama gittiğim hiç bir doktor normal doğum önermedi yani istersen yapabiliriz ama riskleri yüksek dediler hep
asil15 cerenmert09 ardan 13 yıl geçmesine rağmen bile normali onermemisti doktorum zaten olsada asla normal doguramazdim o sancıyı çok iyi biliyorum
AslanEge allykty sezeryan sonrası normal doğumda ıkınma ve sancı sırasında bebek kanala girince ve dikişinde açılma olursa doktorlar tekrar sezeryana yönelip doğumu yapana kadar bebeği kaybedebiliriz diyorlar canım